fredag 5 mars 2010

Morfinerad katt


Idag är det sol. Och katten ligger och gottar sig i solen på golvet. Jätteskönt att hon trivs trots tandvärk. eller tandvärk och tandvärk...

Jag har nu fått klart för mig att jag är ganska bra på kemi trots allt, när jag väl pluggar och förstår vad jag har tenta på...

Idag är det fredag och första dagen jag var i skolan denna veckan. i en och en halv timme. Jag ska i och för sig sitta och skriva en massa om insulin nu. Men aja, det gör ingenting en dag som denna! Ikväll ska jag sitta med skitstövel och parkinson (kaka bott och ida gottland) (Karin bothén och ida petterson) och titta på mysteriet på greveholm, käka mat och mysa! JÄTTETREVLIGT!

Imorgon ska jag med min Janiceröst infinna mig på skolan klockan 13.00 för min andra spexföreställning! och CHRIS MARTIN vad taggad jag är! kommer bli skitkul, speciellt som bror och fruga kommer och kollar. då får jag se till att skärpa den nasala rösten.

Efter det är det pub och om tillräcklig alkoholnivå uppnås, nej mamma jag ska ta det jättelugnt jag pratar om bror min, så finns det ett släpp att gå till på veterinärkåren. så det får vi se. annars åker vi hem till min vingliga katt!

Nu ska jag koka mig lite kaffe, lyssna på julian casablancas och lära mig en massa hormonella termer på engelska!

/BAIZAH

1 kommentar:

  1. UTMANAD. Kolla i min blogg ;) Moahahaha =)
    http://nogg.se/lindavonseth

    SvaraRadera