torsdag 25 mars 2010

älskade härskare


Idag är jag sjuk. igen. deppar med backstreet boys. lite halvmelankolisk sådär.

men.

IGÅR, blev jag en riktig SMKare. och vad hände då? jo, vi fick träffa våra gamla härskare en sista gång! det var en obeskrivlig känsla! verkligen! det var helt jävla underbart, så nostalgiskt! det var de första jag mötte i uppsala, de som tog emot mig, de som nu är mina vänner, mina idoler. helt sanslöst häftigt att få återse Amy Zone, A-tena Lady, Cleo-patt-ra, Prins John Hjort, Alexander den skendräktige, Marylin Manrov, White bitch, Don Kotelydon, Jeanne Bark, generalen, strulius caesar, princess pleia och queer lisbeth the I.

Ja, vi ÄLSKAR er! Ni lyckades med att övertala oss till det. Och nu, nu är det vår tur att försöka överglänsa er, fan vilket jobb ni har gjort. Nu JÄVLAR är det upp till oss. oss 15 tappra själar. nu jävlar gäller det!


nu andas vi lite..


så, Idag blev jag även framröstad som köransvarig i spexet-11! ska bli så jävla kul!
Allmänt bra dag, sluta deppa över deppigheter, gläds åt glädjeheter, jag ska snart ner till malmö, imorgon är det fredag och helgen ska bli kul som fan!

NU JÄVLAR GÄLLER DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar