fredag 26 mars 2010

freitag



Katt gillar att sova på mig när jag har datorn i knät

fri dag!

Idag blir det himmajubb. Städa, diska, tömma berg av sopor och skicka in två inlämningsuppgifter. Om jag har tur hinner jag springa lite, men jag är fortfarande en del sjuk så jag vet inte om jag hoppar det eller inte. Ikväll är det i varje fall fest igen men jag tar det som sagt nog lite lugnt. Joakim firar sin 20års dag lite lätt så jag kan inte missa. Kanske blir det värmlands? vem vet?

Imorgon är det grill- och korridorsfest på gälbo. Det ska också bli en upplevelse. Jag ska granska veterinärer!

På söndag tänkte jag dra mig till storstaden för att se på fotboll med bror min. efter det är det bara två dagar tills jag åker hem till mitt malmö! längtar så jag spricker snart! Det var ganska frustrerade med alnarpsresan trots allt. So close, but yet so far...

ah.. poetiskt...

i alla fall! Nu ska jag ta efter min kära gottlänning och lyssna mig tillbaka på my chemical romance. passar bra dessa tider SÅ ATT SÄGA.

Anyway! trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar