måndag 18 juni 2012

Dag 4, 5, HELGEN och DAG 6

Nu hade vi lite att ta igen här.

DAG 4
Även kallad "KORTJAGARDAGEN" bringade mig så mycket ilska och tidsödslande att jag inte hann berätta om det. Det var en galen match mellan mig och CRC "service" om huruvida jag skulle få ett acesskort nu när de ändrat systemet.

jag vann.

efter att ha springit en halv mil på friskvårdstimmen fick jag komma upp till den beryktade kortautomaten och bli fångad på en bild där jag är minst lika laxrosa i huvudet som min tröja. Jag har inget smink, det ser ut som fan, men jag vann och jag är nöjd. 

Tack.

DAG 5

En fredag. Jobbade på som fan, After Workade med Amira och begav mig sedan hem till Jeanette för att kolla fotboll. Min ena halva vann, min andra åkte ut. så jag är nöjd ändå.

HELGEN

Då var det "Parkhäng le magnifique!" i pildamsparken. Vi var minst hundra (typ 20), vi spelade ölbowling, brännboll, fotboll, drack vin, spelade gitarr, åt och sjöng till klockan slog 00.00 och himlen öppnade sig på oss. Efter många om och men befann jag mig med en blöt och tapper skara i Limhamn hos Jownez där jag snabbt gick och la mig när de andra festade på.

 
 Det blev mustaschfest



och blodigt allvarlig ölbowling.


DAG 6

Idag är det måndag. Då kände jag mig lite som min kära katt nedan. Ville inte. Men det gick. Nu är jag på jobbet med lite lätt huvudvärk. Jag har mitt kort, jag jobbar med roboten och jag ska tömma maskinen.



ADJÖ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar