tisdag 12 juni 2012

DAG 2

Det här var ju tråkigt. För Sverige.
Igår satt jag i folkets park efter jobbet med Jonas och åt ost, skinka och nötter samt drack folköl. Sen anslöt även den Gröne och björnen. Till en början var Jonas väldigt nöjd med 1-1 Frankrike - England. Några timmar senare något mer nedslagen. Stämningen innan, och under, sverigematchens gång var dock underbar. Inte minst när Malmös gemensamme Gud uppenbarade sig likt Muhammed, Gabriel eller Jeremia (övriga religioner må välja sina egna änglar el. dyl.). Alla enades för en gångs skull och det var faktiskt en riktigt häftig känsla.

Nåväl, igår jobbade jag som sagt, men fick även reda på att jag klarat mina två tentor som avverkats den senaste månaden. Växtproduktionen var mer än nära en fyra och, hör och häpna, ekonomin står det numera en femma på. woo!

Idag ska jag fylla på en hel massa DNA-plattor och späda, späda, späda. Jag har pratat med the Bawz, Olle, och allt verkar vara lugna bananer med honom. Sånär som på fotbollen såklart.

Nu är det dags, nu sätter jag igång, och i eftermiddag blir det tydligen femkamp på jobbet!
Spännande!

Schüss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar