onsdag 13 juni 2012

DAG 3

Go'eftermiddag!

Idag är det onsdag och jag vaknade väldigt trött. Trött på dåliga nyheter om folk som dör till höger och vänster i Malmöt, trött på att hosta och trött på grund av ovana att gå upp tidigt.
Jag blev lite tröttare när min myskatt kom och bestämt ville powergosa och därmed potentiellt medverka i en försening till jobbet. Men det gick bra.

Dagen har gått i trötthetens tecken. Det har gått långsamt. Tillräckligt mycket folk har inte ännu gått på semester för att jag ska få ha mina maskiner ifred. men snart så!

DOCK! Har nu bokat resa till Västerås för att träffa Maddosch, min Jocke och Bello m.fl. och det ska bli jääättekuuul!

Femkampen gick jättebra igå! Mitt lag kom trea... men jag var glad ändå! Efter femkampen bjöds det på räksallad, vin och kaffe me kauga. helt Ounderbaort. Efter femkampen gick jag en långrunda med Palle och Maria på ribban och såg världens finaste solnedgång.

Idag står det träning på schemat, kanske kolla lite fotboll och annars bara vara lite hemma!

Må gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar