måndag 30 januari 2012

Nu sker'e

Såhär va. Jag pluggar, tränar, spexar, solar, söker lägenhet, har sagt upp lägenhet, diskar, hypotyreosar, sjunger, spelar gitarr, myser massor och jag har kul.




En dag i skolan var vi här.


Detta roar jag mig med på helgerna.


Detta roar jag också mig med på helgerna.

Och just det! Jag har shoppat för 3000 spänn! Mamma (eller kanske speciellt pappa), tappa inte andan. det var en hel lista livsnödvändiga saker som checkades av på en och samma gång. Saker såsom extrema vinterskor för en rejäl men värd peng, ett cykellås (så jag slipper fusklåsa cykeln alternativt brottas med det i 30min om dagen), underkläder, träningskläder (woo! skitgoa!) och, såklart, nytt skydd till iPhone. (med mera va)

NÅVÄL.

Måndag är dagens dag vilket 19.00 innebar att jag stod och studsade mig svettig på friskisgolvet. jag dog idag. jösses. veckan heter tentor i avel, projektarbete, spexhelg, bellos och linnéas fest och badtunnebad med mina bästa skådisar.

mamamam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar