tisdag 3 januari 2012

JULLOV

Hejsan hej, god jul, god juldag, annandag jul, gott nytt år och VÄLKOMMEN till år 2012.

Mitt avslut på det föregående året kan jag säga var fantastiskt. Jag har spenderat ett halvt lov i en håla kallad Ängelholm, vilken har visat sig vara väldigt mysig. Julafton spenderades med familj, juldagen med en hel ängelholmsskara hos Fristedt, Anderberg och Morris i kronologisk ordning.

Annandagen var lite trött. Den livades dock snart upp av en hel släkt sjungandes och spelandes gitarr till fyra tunnland bedor (solo Gullan), whiskey in the jar och Gullefjun (solo mackan med viss assistans av mor Linde-Burri) osv.

Mellandagarna hette Clinical research centre, där föga förändringar skett sen i somras sånär som på en mage som växt till näraexplosionsstadium. Mellandagarna hette även mellandagsöl med pågarna vilket slutade uppe i spindelnätet (det stora!) i folkets park innan vi gick in och värmde oss på far i hatten.

Sedan kom självaste nyårsafton. Jag och mitt stamhäng öresundståget for till Änglahålan igen och OJ vad kul det var! Välorganiserat, mysigt och Ted gick loss på explorern. Ljuvligt!

Och nu sitter jag här igen, CRC. Har fått en smärre uppenbarelse om att jo, jag har faktiskt tre tentor nästa vecka, jag ska tillbaka till Uppsala på söndag och jag har inte ens flyttat över alla NORDIL-DNAseten än.

Men vet ni? SKIT I DET! Allt löser sig säkert till slut. 

 Vet ni^2? Jag fick ett ryck innan och sökte mastersutbildning^3. Kör ba kör!


Julafton.
Orkade inte asa ut granen, dansade runt morfar istället.

Nyår med två fina Filipar!

Mellandagsöl med kassler och täzäzzin.

Ted blev piggast på nyår.

Ett slisk på juldagen!

Och med dessa underbara bilder önskar jag alla ett TREVLET 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar