torsdag 12 januari 2012

I'M FREE LIKE A FLYING DEMON

NU HAR DET SKETT!
Sista tentan för denna gång! WOO!
Det firade jag med att bli urladdad lite blod och sola i ett skåp i 26 sekunder! mums.



Idag hade jag som sagt min sista tenta for now. Och eftersom tentaplugg är det bästa jag vet så gjorde jag lite andra saker för att underhålla mig och låta tiden gå. Så jag städade hela rummet, gjorde massa matlådor, tvättade all min tvätt, spelade gitarr och tränade. Jag städade även ut julen (vilket av bilderna av dömma var lite grann på tiden).

Sen kan man ju tycka att jag, kvart över tio började plugga. ICKE. Spexrepliker och sånger hette det och inte förrän imorse läste jag lite snabbt igenom vårt arbete inför muntan. Jag fick en 4. Och jag är glad.

 

Har ni någonsin sett en ledsnare julblomma?


När Styrelsemadde blir klar med sin oändliga överlämning ska vi tids nog till Gränby Centrum och shoppa, äta mat och ha det NAJS.

FETT PEPP INFÖR HELGEN! WHOOPAAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar