torsdag 9 februari 2012

Senaste tin' i fotografin'

Ej kronologisk ordning.


Jag har veterinärfestat med påffår.


Jag har spexat med bland andra Magnus.


Jag har ätit "smörmaud" (betoning på a:et) med Misse.


Jag har badat badtunna med mina fina skådisar och cyklat hem i -100 grader minst.


Jag har skaffat lägenhet. Här demonstrerar Madde hur toppen den är i sovrummet.


Jag har spelat (och vunnit) fantasyspel hos slisken och druckit sorbetöl.
ps. gott.
ps 2. Lapin Kulta. win. 


Jag har ätit trerätters middag för att fira maddes fjärdedel till 100 på V-Dala.


Och på det viset är det. Jag har sett en viss trend. Trenden är att jag skriver mer ju sämre jag mår/jobbigare jag har det. Jag måste således ha det bra nu. Och det är ju bra! Så varför skriver jag nu? Imorgon är det fredag, all tvätt är tvättad, rummet är rent, lakanen är bytta, kylskåpet fullt, inga (jobbiga) stundande tentor, spexet går bra, lägenhet kirrad, Madde har katter... helt enkelt bra alltså. Jag kanske bara måste skrytarå!

Och De E Najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar