söndag 18 december 2011

FJÄRDE ADVENT


Ja, nu är det banne maj söndag och på tisdag säger jag adjö till Uppsala för i år.
fy.
fan.
vad skönt det ska bli att komma hem.

Tentan gjordes i torsdags och hemtentan skrevs i fredags. När hemtentaskrivningen nått sitt slut i fredags var det bråttom. Utklädnad skulle fixas, glasbanken skulle besökas, skyltar skulle målas och motiveringar skulle repeteras. Det gick bra och till slut befann jag mig på kårfunkisfesten med tema evolution tillsammans med min utskottsordförande som "Homo Erectus" (därav niveadeodoranten i mina byxor).

Så nu då? Nu blir det lite korrekturläsning, lite finslip på ekonomiprojektet, mötesprotokollsskrivande, förberedande inför kvällens adventsmys och kanske en liten träning till följd av gårdagens massiva tacointag framför så mycket bättre.

kör ba kör. woo!

I'm out. Auf wiedersehn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar