söndag 13 november 2011

TORN


Det var en helg som började med avelstenta 3 på eftermiddagen i fredags. Efter det var det dags för ÅTERBJUDNINGAR med tema SPORT varpå jag och mitt kära SMK-10 bestämde oss för undertemat SCHACK. Jag och Sofie paxade den bästa pjäsen i schack, TORN och eftersom vi föreföll vara två till antalet blev vi följaktligen de två tornen.

möhöhöh.

Det var väldans fint i alla fall.

På en dansdel i ett kårhus i en fjärran del av Uppsala, dansade jag, gormade jag, tappades i bänk med rygg före, slog i knä under oidentifierad händelse samt förvärrade tillståndet av min inflammerade fot avsevärt.

"ett gammalt hederligt": Nåväl.

Lördag hette god mat och Så mycket bättre hos Tomas och efter det haltade jag mig upp till Floggans höghus för att mysfesta hos Maddes kompisar.

Idag har det städats, kollats på Så mycket bättre igen, samt lagats massor med mat och åmats angående fots förvärrade tillstånd.

Snart beger jag mig iväg på "Halv sju hos Madde" där hon idag ska överraska sina middagsgäster med något alldeles speciellt. Spännande.

AUJA och så det viktigaste av allt denna fina söndag: PAPPAs lilla dag (då den stora dagen inte infaller förrän om några dagar) och ojojoj vad glad han ska bli för sin present ^^.

ah men så adjö då. 



HISSBILD IGEN. Lite mer kajal.
Återbjudningssmåttingar! + kung ted och bondemimmi
Löparjocke (extra spexigt med tanke på sporttemat) PLUSPOÄNG
Idas ljuvliga kattunge (EN AV TUSEN) under förfesten
Orthanc (ett av två torn) med en annan kattunge hos ida
Mysfesten hos Joanna
Barad Dur och Orthanc (vänligen observera Sofies lilla balkong med en liiitenliiiten Saruman i...möhöh)

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar