tisdag 22 november 2011

En fisk kan omöjligt veta hur den själv ser ut

En annan är ofantligt sjuk och hör allting som om en vore en undervattensvarelse.

Nåväl.

Helgen spenderades i Malmöt genom att fira pappens födelsedag samt genom att umgås med mina bästa! Ljuvligt.

Idag var det kårval för slutna poster, mycket trevligt! På torsdag är det min tur att ställa upp som ställföreträdande batterist, och det ska bli kanonkul. heh.

Idag är även den dag som Lassemasse fyller år samt den dag då den näst sista idéboken lanserades.



På fredag är det TENTADAGS IGEN. WOO.

... Och jag börjar bli något trött på det här varannanveckatentandet.

På lördag är det kadettbal som gäller med Jonny, och DET ser jag fram emot! Bara jävla förkylningen ger med sig. Men aja, det weesche som man säger på öschötashlätta.

Veckans låt är en gammal låt och en låt sjungen av Christina Aguilera. MEN! Det är sjukt vad teknisk den är (min kusin hade sånglektioner med mig i bilen till denna). Inte desto mindre, sjukt nice låt. Njut: Impossible.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar