fredag 4 november 2011

ÖSTERSUND

Yeah baby!

Idag, FREDAG, ska jag till Östersund och till Miryam! Jösses vad jag längtar! Den lille litern bacardi melon är nerpackad, liksom festskrudarna och träningsskorna. Det bara osar Miryam!

Så hur gick det på den fantastiska tentafesten i tisdags undrar du nu? JO, det gick fantastiskt bra. Jättemysig middag på Uplands och sjukt rolig utgång på snärren sen! Madde var igång med sina tricks igen som vanligt, det tackar vi för!

Dagen efter var en trött dag. Jättetrött dag. Madde tvingade ner mig till det extrainsatta kårmötet för att göra det man mest av allt vill göra när man är sådär trivselbakfull, skjuta kanon! (Madde är batterist vilket innebär att hon skjuter salut när det händer något viktigt på kåren). Så dit kom jag. Och vrålade att det skulle tändas här. Madde replikerade med att det var tänt här och POFF.

Och en omstart. Vrålande. Och POFF!

aj.

Sen gick jag snällt och la mig på en soffa.

resten av onsdagen spenderades på liknande sätt. I min egen soffa.

men NÅVÄL. Idag alltså: ÖSTERSUND! ojojojoj.


östersund -08
slagt -08? -09?
båten -10
haha förjävliga bilder, bra tider, nu kör vi igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar