måndag 31 oktober 2011

Sommaren är kort




Varför är inte hösten det?

Denna höst, som jag hittills pluggat mest på under mina snart 2½ år på Ultuna.

Men man får se det fina med den. Som Magnus underbara 25-årsfest i lördags! Som mysiga Söndagsmiddagar med ljuvliga människor och ljuvliga grekiska burgare. Som att man ska till Östersund på Torsdag! Som att det snart är advent! Och för att mitt bästa TV-program Så mycket bättre har börjat!

Och när det är första advent, då är det alltid jättelite tid tills det är min födelsedag. Och då har julkalendern börjat, och då är det snart jul!

Men nu, tentaplugg. Och tills nästa gång ger jag er denna veckas två bästa bidrag från Tomas Ledins dag från Så mycket bättre!

mycket nöje!

En bra!
Timbuktu%20-%20Snart%20tystnar%20musiken

Och den bästa!
E-Type%20-%20Sommaren%20%C3%A4r%20kort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar