onsdag 19 oktober 2011

PARADISE - COLDPLAY

Ja, jag också. Men he rre gu. Vad bra den är. Var paniktrött när iPhone började gala imose, fumlar ner hörlurarna, på med Paradise och man vet att det blir en bra dag.

Vid frukostbordet satt jag och funderade över diverse evolutionära problem. Igår hade vi vår första populationsgenetik-föreläsning och vi hade en alldelses underbar föreläsare. Detta blir nog bra.

Nu ska jag sätta mig med den där jämrans hemtentajäveln. Tre frågor kvar. Av fyra? Tänker du nu. Och ja, så är faktiskt fallet. Dock är inte frågornas omfattning normalfördelad. Den första = 3A4, de två som följer = max 1A4, den sista = ringa in ett svar.

Och när jag kom på DET blev jag glad.



God morgon.

Och FYI så är det onsdag idag, vilket innebär att det är torsdag imorgon. Och då ska jag väl ändå inte behöva berätta vad som händer. Åååååh!

1 kommentar: