lördag 2 juli 2011

WHATTAFACK

Igår var det fredag och idag är det lördag.

Igår fredag jobbade jag, sen fikade jag med Louise i hennes ofantligt mysiga lilla lägenhet vid tandläkarhögskolan! Efter det begav jag mig till lilla torg för att möta upp två av de snyggaste männen jag känner, Dea och Vuce, på TGIF och det var hur mysigt som helst. Intressanta saker som användningen av det gamla ordet coca, objektumsexualitet och youtubevideor diskuterades. Det togs även en "poetisk" bild av tre händer i olika färger i position treenighet. Den blev tyvärr mycket mer poetisk i våra huvuden än på bild.

Nåväl. Jag begav mig sedan till vuk för att kort därefter bli uppringd av min skäggigaste vän, PAAHRSSON, som behövde hjälp att navigera sig i mitt Malmö med tillhörande flock.

Idag regnar det hysteriskt mycket. Och åskar. Men inte desto mindre ska jag till Möllan ikväll. Med Essi och Hélenet. Och det ska bli skoj. Så nu står omsvidning på schemat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar