onsdag 13 juli 2011

LA FRANCE

hejhejhejhejhej

Jag äter tills jag dör och besöker ljuvliga hus i mitt Frankrike.

Sitter hos min farbror Jean i hans ljuvliga hus. Igar var jag hos min faster Danielle i hennes ljuvliga hus och hos min kusin Christophe i hans ljuvliga hus. Sistnämnda hus var personligen mitt bästa. gangar och rum överallt, öppen spis och egengjorda möbler i massor. goffgoffgoff.

Idag kommer jag aka till slutdestinationen Bléré där vi imorgon ska fira nationldagen med 29 personer av min släkt. typ wow. det kommer bli riktigt roligt. Nu: lite bilder jag tagit hittills. Var avundsjuka. Puss!

Hos min faster Danielle, världens piggaste 78aring

I fasters trädgard

här har jag spenderat oändligt manga somrar, i huset i blatt och rött

Stranden i Trouville

Trouville vid fiskhandlarn'


Pappa är lyckligast med ostron framför sig.


Ses snart! Imorgon gar kameran varm pa släktfesten! woo!

1 kommentar: