onsdag 27 juli 2011

Himma

ja, hallåja.

Nu är man hemma igen, andas Malmöluft och katthår som aldrig förr. Sitter på jobbet. Dricker kaffe.

Idag har jag fått en lapp framför mig! Där det står massa läskigheter som jag ska göra. Dock vet jag inte vad mina arbetskamrater har gjort och således vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen väntar jag på att det blir måndag då Jeanette är tillbaka eller så analyserar jag SNParna som gjorts i min frånvaro. Lite lagom parallellt med mitt fysiologiplugg.

PRETENTIÖS.

Nåja.

Idag ska jag köpa mig en longboard. Har jag bestämt. Och det ska bli spännande. mest fruktar jag nog hemfärden. Det kan bli lite lätt pinigt att falla handlöst pladask mitt i malmö stad på grund av okunnighet.

Nåväl.

Och förresten. Ja, Paris var helt jävla ljuvligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar