tisdag 19 juli 2011

SLÄKTEN ÄR BÄST



Nu är vi bara elva kvar i huuset. Vädret är lite graare än vad jag hade hoppats men det spelar ingen roll. Jag njuter av varenda minut här :) Imorgon far jag till Paris för lite skojigheter med mina kusiner. Det ska bli FÄTT NAJS. Idag besökte jag ett slott. Ja, ni hör. Ses om en vecka! Och vecka 32 kommer KAKIS. momswoo.


jag har provat viner i en grotta

min ljuvliga kusinunge Eva

hennes ljuvliga storasyster Olivia

Bouleturnering. team Shakira (Jag, Julia och min mor) VANN!!!

Jag aker bat vid slottet

Min fina släkt + vattendroppe = (Y)

Chateau de Chenenceau

E fin asna

Den lille trägarn framför slottet

När jag blir stor ska jag ha en bild pa mig själv i en san här ram hemma



Min ljuvliga kusinunge Pénélope


mina ljuvliga kusinungar Lea och Olivia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar