söndag 13 mars 2011

Dag 0

Denna dag är den dag jag har på mig att lära mig hela boken jag sammanfattat färdigt. Jag börjar inse att det finns en stor omöjlighet att klara  den intressanta (jävlaskitpissanusklegg) tentan som väntar mig.

Men jag ska verkligen köra hårt och ge allt idag. Och imorgon, till en sisådär kvart i ett.

Efter klockan fem kommer jag nog hur som haver vara väldigt glad. Dels för att jag gjort tentafan och gett den ett ärligt försök men också för att jag är ett steg närmre Alnarp och för att jag samma kväll får träffa hela mitt underbara SMK igen.

Nu blev jag varm i hjärtat.

Klockan är kvart i tio en söndag, och snart är jag utanför dörren.

NU KÖR VI!

Igår vann Eric Saade med Popular melodifestivalen. Blir han sjuk är det bara att ringa Ricard Nyman på SLU. Han är nog på att ställa upp. Skåningar båda två. Är Pappa Saade brevbärare måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar