måndag 7 mars 2011

Årets Rapphöna

Världens bästa helg är nu förbi. Efter världens bästa spex, världens bästa kår, världens bästa dageneftermys med världens bästa kommitté som avslutades med häng hos världens bästa Magnus.

Jag är så lycklig!

Tills det blev måndag. Ugh. Fysiologin är blott sju ynka dagar bort och jag känner paniken komma krypandes längs ryggraden. Min 2½ veckor långa labb gör det hela inte mycket bättre. Möjligtvis att jag endast kommer att leva på GC och därför undviker all sorts utomvärdslig kontakt och kan koncentrera mig på fysiologin. Tur att bakterier och svampar inte är så värst sociala.

Nåväl. Hela helgen är spexfri. Buu. Den kommer dock att fyllas med fysiologi. Yay!

På måndag efter klockan fem kommer jag vara glad. Mycket glad. Då väntar även en SMK-överlämning. Mitt kära barn ska nu tas ifrån mig på riktigt, men jag lämnar det ifrån mig med stolthet i blicken, klappandes mig själv på axeln. Baizah Poopah är ett minne blott. Eller?


En annan bra sak, nej, två bra saker är att jag för det första har beställt resa hem till finafinafinabästagullVÅRIGA Malmö till Påsk! Och jag blir hemma i en och en halv vecka! Den andra bra saken är att jag slutar skolan den 31 maj. Det är jättetidigt. Och jag ska klara sluttentan, då kan jag jobba, kanske resa? Åka till Båstad, och vara héma jéhteléhnge.

Nu blev jag glad igen! Så nu blir det Fysiologi!

ahhphuufff......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar