söndag 9 januari 2011

plask i slaskeblasket

eller trilla på isen och dö.

idag är jag jättejättetrött mest för att jag var på en sjukt rolig fest igår där jag inte märkte att klockan blev fyra och jag var tvungen att åka hem och lägga mig eftersom jag skulle upp klockan nio.

tack Matilda och Ida för det i vilket fall.

Idag har jag spexat och sjungit och spexat och sjungit och det har gått jättebra.

väl hemkommen vid halv sju, lagade jag mat, gjorde iordning lite med joakim, diskuterade boende lite, konstaterade att studentportalen låg nere och nu ska jag dricka te med oskars finafina honung och sen  tamefan bada och belöna mig med ett splajsans nytt dexteravsnitt från säsong 3. åh gäss.

imorgon börjar dödsplugget. och träningen börjar på tisdag. och sjungning ska ske dagligen och massor med mikroskopering. kanske inte samtidigt. Kanske.

Nu är téet klart. Godkväll och Adjö.


Och just det! Jag älskar mina föräldrar.

Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar