söndag 30 januari 2011

Året

Och så var man hemma från den hysteriska veckan på många sätt! Hysteriskt rädd för att dö av is i backen, hysteriskt uttröttande och hysteriskt roligt! Jag har haft kul. SÅ himla kul. Järngänget i vår stuga var fan svårslaget, ekonomettorna drog i de fetaste festerna som väntat och någon bröt benet som väntat. Ojojoj.

Upp i backen, äta lunch, åka till after-ski, åka hem, äta, förfest, ut, sömn och backen. Och så gick världens snabbaste vecka till i looper. Jag är nöjd.

Men nu kommer verklogheten tillbaka igen. Spexet har premiär om tre veckor och idag har vi ett mer än välbehövt musikrep. Idag ska det gå väldigt bra.

Idag ska även lille lassemasse flytta in var det tänk och jag ska iväg på hemligheter.

Om ett litet tag är det omtenta i fysiologin och då ska jag ge allt. Full fart.

Efter det är det bara att köra igång med projektarbete, försöksdjursvetenskap, foderkurs och ännu mer mikrobiologi.

Nu drar jag och Adam på Kommittémöte inför dagens spexbravader.

TJO!

Working for the weekend Oh Yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar