tisdag 23 november 2010

Dobby


På bio med kaken idag. Såg Harry Potter, om det fanns någon oklarhet i den saken. Fruktansvärt hemsk.

Innan dess var det hearing på kåren och nya ordföranden i styret fick presentera sig, såväl som retsen av det nya styret och alla andra utskottsordförande som väljs in nu i november. Jag såg mycket jag gillade.

På torsdag väljs bland annat nya SMK in. Kommer bli fantastiskt.

Idag mikroskoperade jag vävnader, och det ska jag fortsätta med imorgon. Då jag även har SMKlunchmöte och spexmöte en timme efter skolan.

På onsdag är det Ultuna näringslivsdag - UND, som Ultuna studentkår anordnar tillsammans med stora företag från näringslivet där en framtida kontakt mellan studenter och arbetsliv kan främjas. Mycket nyttigt och rekommenderas starkt! På kvällen bjuds det bland annat på middag då spexet ska stå i baren. Vi alltså.

På torsdag är det alltså nästa kårval då resten av posterna på kåren fylls. mycket trevligt.

På fredag är det återbjudningar Och det näst sista jag gör som SMKare. tragiskt men också skönt. Ska stå i baren då också.


Alltså: mycket skola + kvällar = inte mycket över denna veckan. ingen träning denna veckan heller.

nåväl, jag överlever och snart ska jag ju hem också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar