torsdag 8 oktober 2009

Torsdageftermiddag



Jag luktar ko.

Jag är numera ensamstående men fortfarande sambo. Det är ju kul.


Jag fick precis ett litet, men bara ett litet (ENORMT), sammanbrott när jag såg bilder från min föredettapojkvänsfest han var på i fredags och var klistrad ihop med det lilla flickebarnet han är förälskad i.


Charmigt.

Jag åka hem. Jag åka hem genast. Jag först vara med Miryam och Elin.


Vi tre ljuvliga damer ska ut på köttmarkad. SÅ ATT SÄGA.

ska bli mäkta intrigerande.


nåväl. igår började BONDE SÖKER FRU och jag firade detta i SMKhuset med den jävligaste fågeln som går att hitta, "pokémon", och Carros gummiälskande och hångelglada (precis som carro alltså) hund Ebba. självklart fanns där lite folk också, midre viktiga dock.

nåväl.

blir kanske en liten simtur idag, en annan än i mina skrynkliga tårkanaler vill säga *TYCKA SYND OM SIG SJÄLV* men vi får se om Sara och jag kommer dit eller om vi bara shoppar och pluggar matte.

Idag är det en vecka kvar, sen kommer jag!


Må väl!


/fistanten (ja, jag har gjort massvis med chiliconcarne)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar