tisdag 20 oktober 2009

Peace Up U-town down



Igår kom jag hem igen! Hade myskväll med Sara och Micke, kollade på roast på bernst och försökte räkna lite matte.

Köpte ny mobil igår, istället för att köpa en Mp3, gjorde samtidigt ett kap att köpa abonnemang med fastpris eftersom jag ju gör av med mer än 500kr i månaden numera. Jag betalar alltså 500 i månaden och ringer upp allt till vem jag vill, jag ringer även hur mycket som helst över mina femhundra och skickar 3000 gratis sms till alla. Bra deal tyckte jag. detta gav en ny mobil för 500 och alltså en fungerande mp3 med 4gb. JÄTTENÖJD!

Idag pluggade jag massa matte och, hör och häpna, det gick faktiskt bra! Jag gick en jättehärlig långrunda med sara och gjorde ett stop på BOLAGET för att köpa mig en flaska gott att förtära i helgen! Vi träffade självfallet en av våra förra härskare, Amy Zone. Vad vore väl systemet utan en SMKare? Sen åt jag och sara härliga pannbiffar med potatisgratäng och het Bea! mmm, livet är gott ibland!

På fredag blir det after worköl med min käre broder och på lördagen den otroligt efterlängtade Älgmiddagen! Ska bli gööööörgott som sara säger!


Nu har pensionären gått och lagt sig och då måste jag också göra det. Tacka chris MARTIN när jag kan bo själv!

Hörs imorgon!

Puss och kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar