tisdag 13 oktober 2009

Helg, ljuvliga helg

Det var en mycket trevlig helg på alla sätt och vis. Miryam och Elin var på besök! Mycket trevligt. HA det kalas, vad fötter? och "hur e det?" till hissen....

Fartfyllda damer må jag säga, och jag vet inte hur många som glodde på oss på kinarestaurangen så mycket vi skrattade!

Jag har varit på två (ja okej tre kanske ;)) otroligt roliga fester! jag är glad.

Och det som gör mig gladare än allt! det är att jag kan åka hem på torsdag! Ska bli sååå skönt! Och pappa har tagit ledigt och allt hela fredagen. jättemysigt!

Jag ligger fortfarande efter i matten. Men två långa tågresor väntar.

Igår var en jättemysig kväll med sara och tacos och Svenska Hollywoodfruar. Alltså det är nig det roligaste som hänt på tv. Denna parodi är bäst dessutom:

http://www.youtube.com/watch?v=dzhpQF9Cz9k

Jag skrattar så jag storknar!

Jag är lite överförtjust i Anna Anka också!

Och sen var det roast på berns, fredrik från filip och fredrik var så jäkla rolig!

hohoooo, nu måste jag kissa sen ska jag äta och kanske lyckas öppna matteboken!

Puss och kran!

1 kommentar:

  1. hahaha galen helg. måste återupplevas mycket snart. Jag saknar dig redan! tack för allt haha ha det kalas

    SvaraRadera