lördag 17 oktober 2009

Hemma


Hur mysigt som helst, jag stortrivs. Mamma, pappa, Kini, mina vänner, allt!

Känns konstigt dock, för nu känns det som om man inte bor här mer, och det känns ju konstigt för mig, att man bara är på besök hemma.


I vilket fall så har jag vandrat omkring med Marcus i stan idag och misslyckats fatalt med mitt mattepluggande då fyra tal gjordes och inga lyckades.


Nåväl.


Vi köpte mig en jacka och käkade lunch! Mycket trevligt! Ikväll åt jag middag och pratade med mams och paps, jätteskönt! Och nu ligger jag och har lite kvalitetstid med katten.


Imorgon blir det en annan kvalitetstid med mina vänner! en full sådan och det ska bli asroligt!

Hoppas vi börjar tidigt och slutar sent!´


Just nu blickar jag tillbaka på gamla tider med topmodelz - Your love... shit alltså. jag känner mig verkligen gammal! Jag gör alltid narr av folk som säger så, men BANNE MAJ alltså. Min bror är en prima expert på detta ämne, han fyller 30-1 på söndag (nu dödar han mig) Och inga syskonbarn har jag fått.... jag väääääntar!!! Jag får hålla mig till en luden katt sålänge!


Idag läste jag och pauline ännu lite mer av min otroligt genialiska lunardagbok från förr. Sannerligen Underbar. Jag hittade ett svunnet citat av, the one and only, Olof vilket löd:


-Alltså... om en tjej med skitfet näsa kommer fram till mig och säger att hon är bra på fotboll, tänder jag på henne då?

-eh.. näe det tror jag inte, säger jag

-näh! precis, vafan ska ni bli så tända på zlatan för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar