torsdag 16 februari 2012

HEMTENTA

Ja, hujeda mig. Hemtenta är inte mitt bästa, men snart sätter det fart kan ni tro!

Spexet börjar så smått bli klart, med genomgång på genomgång och uppsättning av kulisserna igår! Premiären stundar och det känns... bajsnervöst redan.

I tisdags var det alla hjärtans dag och vad är inte finare än att vakna till nedanstående panacotta med exotiska frukter på? Finjockis.


För alla sydbor som undrar så kan jag berätta att ja, det är svinkallt (auja emellanåt i alla fall) och då blir en annan skåning fullkomligt fascinerad av diverse iskreationer som formar sig kring exakt allt. typsåvärstawow.



Förutom det så försöker jag träna. Nedan skådas en bild som jag tänkte posta på facebook i protest mot alla som gör det när de är och tränar dag ut och dag in.
anledning 1 till varför detta inte gjordes: Jag hade tagits på allvar. => Tradet.
anledning 2 till varför detta inte gjordes: Jag tillhör den arma människoskara som faktiskt svettas och lider när jag tränar => panikröd i ansiktet och inte snygg och orörd som ovan nämnd grupp ser ut som när de tränar. => Jubbet.


Hördeni! snart är det ju påsk! och då måste jag köpa biljett hem till malmöt kan ni tro! Jösses! Tiden går bra fort när man har kul (och måste skriva hemtenta).

Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar