tisdag 6 december 2011

SKOLTRÖTT SÅ INNIHELVETE

Sitter i skrivande stund på avelsföreläsning. Jag varvar Facebook, och powernaps med att emellanåt hysteriskt överstryka handouten (dessvärre mest för att färgerna är så fina). Hade jag inte hatat Markoolio hade jag förmodligen sjungit "jag orkar inte mer". Parallellt med denna fantastiska avelskurs pluggar jag ekonomi... En kurs med tillika fascinerande tråkiga föreläsningar.

Detta resulterar i en ynklig och gnällig Stina. Jag har tokmycket att göra fram till lovet (14dagarkvar!!!) och jag vill verkligen inget hellre än att åka hem och gömma mig under mitt täcke med min katt.

MEN! Tänka positivt bör man. Jag hade en ljuvlig födelsedagshelg i hufvudstaden, sjukt märklig spontanfylla för att fira min födelsedag i torsdags (fredags) och adventsmys med tårta i söndags.

Veckan heter torsdagsfest och avelshelg. Jag längtar så...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar