söndag 10 april 2011

SMK-festen 2011

Mina duktiga bebisälvor gjorde så himla bra ifrån sig under gårdagens fest! De fick prova på såväl galna som stressande situationer, så att säga.

Den jobbigaste stod jag förmodligen för, eftersom jag ju har en tendens att alltid vara värst.

Under ett vanligt parti "slemsven och fjortisfia" jagade jag Ida. Grusen var inte borttagen från planen utanför SOL och en cementfontän stod lite lagom behändigt mitt i min väg. Jag gled på grus, kropp attackerade fontän, näsa attackerade kant. Blod. I massor.

MUMS.

Alla stackare på festen blev livrädda. Men jag överlevde och jag ser vackrare ut än någonsin i ansiktet. Svullnad och massvis med påskenliga färger. Oh-yeah.

Mitt fantastiska SMK och den förbannade skitfontänen.

Idag ska jag äta massor med god mat med min lilla Jockis och mysa.
God söndag!

1 kommentar:

  1. ja jäklar, tror blodet på fontänen fortfarande finns kvar, som ett litet minne av kvällen...

    SvaraRadera