söndag 17 april 2011

Malmö

Första dagen i Malmö vaknade jag av vad jag trodde var lars-magnus mobiltelefon. När jag började öppna mina ögon möttes jag av ett kattansikte i högsta inzoomning som gav mig ett högljutt "MRAAAOW". Hej på dig också. :)

Jag älskar att vara hemma. Det enda problemet jag egentligen har är att alla busslinjer är omdirigerade varenda gång jag kommer hem. Jag startade Malmövisiten igår genom att fika på LT a.k.a lilla torg. Och det var najs. Sen åt jag tapas och drack vin med mina föräldrar som skulle på en Joan Baez koncert. Efter det fick jag tampas med bussarna ytterligare och hamnade tids nog på en underbar fest hos mina fina malmöiter. Vi körde igenom alla förfestlekar i repertoaren och gamla godingar som kapten kid, klappleken och 21-byt håll versionen gick som vanligt för bra för proffsen och för dåligt för de dåliga :)
Gammal bild när kapten kid var nyupptäckt för vår lilla skara. Vad fin Jonas var. Jag tror att tomponauten gör fel...

Nu ska jag hoppa in i duschen och luncha med mor min i småbåtshamnen. Vädret är fint, imorgon ska jag till en nationalpark och på onsdag blir det mitt älskade favorittyskland :) Jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar