onsdag 13 april 2011

Adam

Idag fyller bitterhetens härskare år och det firar jag med att vara extra gnällig och stanna hemma från skolan. Kanske kommer jag plugga? Kanske kommer jag bara titta på big bang theory tills det är dags att träna. Snoken mår ju i princip bra nu sånär som på att den är något knöligare på höger sida vid beröring. misär alltså. Nåväl.

Igår hölls en minnesstund för Anders på kåren där hela hans familj närvarade. Det var tungt men fint. Tungt var också att försöka sig på en dragkampsträning efteråt med de små blå.

Jag kan inte vara gnälligare än nu tror jag. Jag räknar i princip timmarna tills jag får åka hem. Idag ska jag dock koncentrera mig på att träna och laga gött käk till Adam, imorgon blir det Norrlands nationsspex och sen är det fredag och en fin tågresa hemmåt till påskfirande i Malmöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar