tisdag 1 februari 2011

Försöksdjursvetenskap

Dag 1. Ytterligare en dag med veterinärmedicinska termer som gör att man känner sig som ett dagisbarn.

Jag älskar ännu mer att veterinärerna vet om detta och ställer frågor som "är kaninen en gnagare?".

win.

men det var kul iaf.

idag har jag sprungit ner till gälbo på en liten kvart, gått till stan med adam, gått hem, styrketränat, duschat, gjort matlåda, skrivit hyreskontrakt och pluggat.

nu ska jag dö. imorgon blir det körsång med magnus och david, sen blir det plugg med avslutande nykter pub som hålls av SMK-11.

till helgen flyr jag efter mitt extrainsatta rep till stockholm. och då ska jag stänga av min mobil, inte plugga, inte sjunga spexlåtar och skita i diverse kukhuvuden. förlåt mor.

på med autopiloten

adjöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar