lördag 9 oktober 2010

Cotton ear joe

Idag är det en lördag i tragikens tecken. Jag sitter invirad i duntäcke,  hör med det öra som inte är fullproppat med medel+bomull, är iklädd en massa bomullsvante på favorithänderna, inhalerar halstabletter och börjar känna att jag aldrig mer kommer vara frisk.

Joakim har klätt ett bord i tapet, lyssnar frenetiskt på sin gaga, teknologdans, the ark-spellista och sara är i norrland.

Idag blir det läsa cosmopolitan, mysa och inte röra sig nånvart.

Igår åt vi jättegod mat, kollade på film och jag somnade på favoritjohan till hans stora lycka.

snart kommer USA i sedvanlig ordning och då ska vi äta och kolla på TV.

Auf wiederzehn


Denna bild kom upp när jag sökte på "bomull" på google.
Jag kände att den var perfekt för dagens inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar