fredag 8 oktober 2010

6 ringar, tre streck och ett kryss

Igår var det alltså pubrunda. hujeda mig. Otroligt roligt! utnämnd svepmaster och blev utrustad med grandmastersvep (en liten rosa klibbig boll som blinkar i rött och blått). Vi hade kul tills vi behövde gå på toa. Jag tyckte att grandmastersvep, sin fantastiska hudfärg till trots, var lite mer åt det maskulina hållet och därför hörde hemma på herrtoaletten. Jag hade fel. Vilket ledde till att både jag och grandmastersvep blev eskorterade ut från stockholms nation. bajsnation. "Kom som du är men inte till oss". Jäkla pack. mmrrph.

i vilket fall som helst. Idag ska det lagas mat och mysas med vänner. imorgon är det samlig i ottan för spexauditions. mycket, mycket trevligt.

Det var allt så länge!

USA och jag SAJNAR AOUT YAO

Köss och klem, analslem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar