onsdag 16 juni 2010

hänt på labb


Denna goding skulle kunna vara en av 48 som passerat min vackra 1,5 milles robot. detta gör jag. och det är kyyl.

men! jag gör även andra grejer, på 33:an, med alla "syrror" men där blev jag klar idag.

idag är det fint väder. sådär onödigt fint speciellt som jag inte har något att göra. jag skulle underhålla mig själv en stund, innefattar det solning? jag avstår från att fråga.

igår sprang jag vid stranden. det var skönt. inte idag. sen var jag och fikade och gick på bio med käraste vuk. filmen sög. men den där muskulöse karlen var snygg. lätt värt ändå. prince of persia var det förresten.

jag cyklade på sabina igår, inte bokstavligt talat, men idag ska vi ses! lilte mer än 100 år sedan kanske. inte. det ska bli mysigt. jag vill ut och gå.

jag ska även slänga sopor med pappa, för den nyfikne.

imorgon ska det spelas volleyboll och grillas i parken, gu va fint. sen skulle folket till debaser, men så var det ju det här med att tjäna pengar. och det är jobbigt att pippetera bakfull. nej mamma jag har inte provat. men jag antar eftersom det redan, nykter, inte är en dans på rosor. jag ska ju i och för sig inte dricka kom jag på. men jag har ändock kommit till insikt att pippetering dagen efter inte vore essentiellt.

nåväl, det är lite vad jag ska ha för mig, för den nyfikne, alltså ida.

i helgen vet jag inte vad jag ska göra. jag har fått för mig att jag ska träffa axel. något han ännu ej vet om. men det ordnar vi. annara kanske jag gör en snabb come back på öl. kanske inte. för det är jobbigt. men pengar är ju ändå jeans. så att säga.

nu slutar jag för nu behöver jag spela harpan.

hejdå!

hail kung daniel!

ps. victoria struntar i tärnor på lördag. hur kunde hon?! mitt förtroende för min framtida stadschef har sjunkit till många minusgrader, jag känner mig djupt deprimerad och funderar på att, tillfälligt, immigrera till Danmark. där får man ändå göra vad man vill. typ. förutom att just immigrera iofs. ergo jag väljer ett annat land. jag lovar att meddela er så fort jag löst det problemet. ds.

2 kommentarer:

  1. Halliouuuu

    nu har jag börjat läsa din blogg igen, och jag rivstartar genom att lägga in en smartass-kommentar att det är en 96:a och inte en 48:a på bilden XD

    och man emigrerar till ett annat land (inte imigrerar)

    Poath

    SvaraRadera
  2. Bror, 48a finns inte utan en av 48st som passerat genom maskinen. men emigrerar håller jag med om. kärring!

    SvaraRadera