torsdag 3 juni 2010

Ett år sedan







jospressen

helt galet.
mer som är helt galet? att jag är fri imorgon. Jag är klar med citroncyracykeljäveln, glykolysen, pisscykeln, fläskcykeln och jag kommer vara glad.
kvittar om jag får göra om den eller inte. imorgon är jag glad.
idag packar jag. eller försöker.

jag tänker på alla som försvunnit ur mitt liv. jag avskyr. så mycket folk jag stod så nära innan. POFF.

det suger att bli vuxen. man får inte ha kul och man måste betala räkningar.

jag planerar att låsa in mig en vecka när jag kommer hem, för det här är inte okej, jag orkar inte. nästa helg vill jag åka till stugan och bara vara. tänkte dra ner på allt faktiskt. tills roskilde i alla fall.

idag är en sån här dag. en sån dag när jag bara vill krypa ihop.

woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar