måndag 12 april 2010

Uppsalalalalalalalala

Mitt älskade Malmö, nu tar jag mitt pick och pack och åker tillbaka till Uppsala for now.

Efter lång förnekelse och timmars stirrande på väskan sägandes "GÖR!" så har jag nu insett att min väska är väldigt, väldigt dåligt uppfostrad och att jag, själv, måste packa. packa för att åka hem.

Det har varit väldigt skönt att få vara hemma, med sina riktigt ordentliga toppar och lika ordentliga dalar. Men jag älskar det. Alla här. Just nu sitter jag och helbölar inombords med coldplays' fix you. Det var längesen och det är tack vare vår älskade mellanstadieplaylist på Spot som Idahoe har fixat.

Idahoe saknar jag för övrigt, och mina sambosar, och min katt och alla andra sötnosar och allt blir genast roligare med denna tågresa till mitt hem, där jag nu bor. SMK-fest, Valborg, Spex och allt som väntar mig när jag kommer tillbaka (skabbtenta också men den ignorerar vi just vid detta känslosamma tillfälle).

håhå ja ja.

Om bara 5,5 timmar ska jag gå upp, sätta mig på tåget och knarka OC tills jag är hemma.

Snart ses vi kycklingar! Jag har saknat er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar