onsdag 7 april 2010

Good to be home!



Nu har jag allt varit hemma i Malmöt i snart en vecka och har det varit en händelserik vecka? Ja det har det sannerligen.

Påskmiddagar i massor, fest i massor, ett plötsligt jobbinfall, alla möjliga hjärteinfall och sist men inte minst mitt härliga Malmö!

Man märker att man älskar Malmö när Malmö kommer till dig i små doser. Malmö på våren är ett fint Malmö.

Mitt Uppsala väntar mig dock på måndag, det möter mig med ett ton saker att göra. Just nu ligger Cellbiologiböckerna utfläkta över bordet, inte lär jag mig någonting för det. Det är som att jag i mitt Malmö ska ta det lugnt, CHILLA så att säga. böckerna följer med mig till Uppsala.

Nåväl. Idag blir det alltså en sjuhelvetes solpromenad med alla små älsklingar; Amanda, Miryam, Melina och knöken. Senare blir det en lagom dos Vuk och sen får vi se vart kvällen bär.

Med det avlägger jag ett kärt farväl tills vi syns nästa gång!

Ps: Antal Malmö i inlägget: 7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar