söndag 4 september 2011

STUM

Medan vi faller dånar ur högtalarna en söndagkväll kring halv tiosnåret, jag är nyss hemkommen från den sista Harry Potterfilmen på bio och igår var det sångboksmiddag med sedvanlig dagen-efter-stumhet som följd.

RACKARNS vad mycket som hänt den senaste tiden. Jag klarade fysiologitentan, jag har börjat med variansanalys och "perspektiv på landsbygsutveckling", jag har sett till att mina nio försvunna kilon fortsatt hålla sig borta, jag har sökt jobb, jag har köpt en resa till Turkiet med Karin, jag deltager aktivt under småttingveckorna, jag har varit ledsen, glad, onykter och saknat massor. Och mycket, mycket mer.

Livet är alltså som vanligt. Tiden går en aning snabbare än den borde, man hinner inte riktigt med allt, men det brukar gå bra ändå.

Veckan som kommer är inte speciellt tom redan nu. Det står spex, landskampförberedelser, onsdagskul och småttingmiddag bland annat. Övriga aktiviteter blir med fördel även skola och träning.

Hur som haver, så är jag glader och det är väl ändå det som räknas.

En cool reccedans får aldrig glömmas bort. Och det jag inte vill glömma, sparar jag här. Kolla gärna. De är mycket coola.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar