onsdag 28 september 2011

Man är som bäst på matte när man inte behöver siffror längre

Jag har fått en rynka mellan ögonbrynen.

NÅVÄL. Imorgon är det torsdag och därmed dagen D. Oj vad det ska analyseras varianser av olika modeller. Efter det är jag beordrad att träna med min kära friidrottsgrupp, vilket ska bli trevligt. Därefter är jag bjuden på middag hemma hos El Rävo.

På fredag nalkas det S:t Petrifest i Malmöt. Högst tvivelaktigt om jag tar mig dit dock då min Turkietresa tar vid på måndag. 1000 i extra mat-skoj-och-kläd-kassa är faktiskt inte helt fel. Malmö kommer jag ner till om tre veckor ändå.

Nåja. Idag har jag gjort så jävla mycket. Rensat avlopp, tvättat, lagat mat, tränat, pluggat och käkat nötter i massor. Nu ska jag slänga mig framför TVn med en pulversoppa och glutta idol. Jävra karring man blitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar