torsdag 2 juni 2011

SOMMARLOV

Svettas i min malmösäng. Min big ass malmösäng med kurrande katt i högsta hugg. Ah l'amour, som min kära kusin hade sagt. Nu ska familjen, med kurrande katt i högsta hugg, bege sig till stugan, till kurrande katts stora lycka.

Bilfärden igår gick som en dans på trosor, om man räknar bort helvetesstockholm. men det pratar vi inte om. Ted var hur duktig som helst.

Och nu då: Dagens video! Som är en välkänd gammal dänga, men som utspelar sig i Malmö, på de fina trampEbåtarna i bajskanalen, samt i en ful gul jeep på någon landsväg. Den uppmärksamme kanske ser att det aldrig är några långa klipp på när Jonas trampar trampebåt, då man far runt i cirklar vid solotrampande. Man kan även se att han accelererar upp till vågade 70km/h i sin coola bil. Min bästa del i hela videon, måste nog ändå vara när han dansar på den röda trampebåten. Ljuvligt.

Jag skulle kunna analysera varje sekund av denna video i all oändlighet, då den faktiskt ligger mig väldigt varmt om hjärtat och är slående i sin dålighet, men jag låter er avnjuta den själva. Mycket nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar