måndag 19 juli 2010

lars winnerbäck, skjut dig i högerlåret




med tanke på att det var sjukt längesen jag skrev måste jag sammanfatta tre mycket viktiga händelser väldigt kort för att sen kunna gå vidare i mitt jätteviktiga liv och kunna berätta om vad jag gör just nu.

1. Roskildefestivalen 2010. så guld som bara guld kan vara. plågades av we no speak americano och kan ändå inte slita mig ifrån den. muse var nästan mer guld än bara guld kan vara. typ vitt guld. och jag var glad.

2. Tedh Holmgren gick bort. denna underbara människa instängd i en icke fungerande, 25 år gammal, människokropp fick till sist ro. fruktansvärt och skönt på en och samma gång. mycket blandade känslor och efter den vackra begravningen tror jag att jag täckt upp ett dussin månader av gråt.

3. beväpnat rån. av min kusin. oh, yes, vi älskar malmö.

nu till nutiden. jag jobbar, jag är jättetrött och jätteopepp. undrar om det har någonting att göra med medicinerna jag tar mot mina, ack så älskvärda, atopiska eksem.

idag ska jag göra lasagne, kolla på film och lägga mig tidigt. så det så.


och just det ja. jag hatar lars winnerbäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar