måndag 5 mars 2012

VÄRLDENS BÄSTA HELG

Nyss hemkommen från det första träningspasset på två veckor pga grav förkylning. Intensiv. Jo. Nästan kräk.

Nåväl. Helgen har varit helt fantastisk, Föräldrarna importerades till hufvudstaden där det åts ohyggligt god mat i kopiösa mängder. Det dracks underbara viner till och till och med en liten caipirinha hanns med. Skönt att bli lite bortskämd ibland.

Hela familjen fem sov i brors etta där det på morgonen även avnjöts en dunderfrukost. Nästa stopp var det gamla Uppsalat, där vi checkade in på hotellet, strövade och fikade tills det var dags för mig att bege mig till Ultunat för spexförberedelser.

Spexet bjöd familjen på många skratt och efter det avnjöts något som min pappa refererade till som något av det bästa han någonsin ätit (!?) på nya Parisrestaurangen i gamla stationshuset. woo!

Vi gick, mätta och belåtna, tillbaka till hotellet, drack Moët, sov och åt världens godaste frukost innan det var dags att säga adjö till föräldrarna. Jag, Alex och Maika begav oss istället till ett museum innan vi skildes åt.

Jösses. Bra helg.


Intressant konst.


Pappas nästan godaste mat! (och min)


Mumsdrink i Stockholmet


Matrestkonst på Paris. (Eiffeltornet)


Jaff, Poupou och Jaff <3


Pappa tunnelbanespexar!


Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar